Rammstein vs Jenna

Just nu är ett sånt ögonblick där jag inte kan undvika att småle. eller snarare att ha ett meterlångt flin på läpparna. Äntligen har våra Rammstein biljetter kommit!!! I februari så smäller det, och jag längtar som sjutton. Då kanske man kan klara av en lång vinter när man har något som det att se fram emot. Jag undrar om/hur dom kommer framföra deras nya singel Pussy. Dom är ju inte direkt, hrm, blygsamma i deras framträdanden. så det kommer bli riktigt intressant att se! Haha

Och så har jag äntligen en ny mobil! Efter att den andra format sig efter min tutt, pga ett födelsedagskalas med en klänning utan fickor och många kramglada gäster. Så det kan bli. Nu har jag ivarjefall den senaste hetaste mobilen med 8.1 megapixel kamera. FOTOTIME!! Snyggt röd är den också!

Nu ska jag duscha, och trycka i mig lite ben n jerry innan middagen.

Det är ju blogg trend just nu, Men jag har väl aldrig riktigt haft någon speciellt blogg favorit i bloggdjungeln att följa. Tills NU.  Den undertbart heta Jenna Jameson har startat upp en blogg, där hon skriver om allt från mammalivet till skönhetstips mm. Jag ser upp till den kvinnan, till hennes styrka och kommer verkligen att följa den! Gör det ni med som har lite dötid houseofjameson.com/wordpress

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0