Nu är man flyttad

Phiuuh. Torkar mig om pannan. Det känns som det här är första gången på lääänge jag kan sitta ner och bara ta det lugnt. Packa flytta packa upp...Packa flytta packa upp... Packa flytta pa..... Ja, det känns som ni har förstått budskapet. Vi är nu inflyttade i nya lägenheten. Första natten var i söndags, och det känns riktigt riktigt bra. mitt HEM <3 (rättelse, vårt hem) Men.. Vi har ju en hel del kartonger ståendes, och det är ett helskotta att hitta det man behöver, men det är väl en del av charmen att flytta ;)

Jag kan inte undvika att fnittra.. På en tanke som slagit mig. Ni vet hur mäklare brukar skriva annonser för att höja värdet på bostäder och få det att verka så attraktivt som möjligt... Har ni sett att dom ibland skriver " SJÖGLIMT", Glimt? Undrar man då.. vad menar dom? joo.. Jag sitter vid köksbordet, på samma plats jag vilar ändan just nu, och kollar ut genom fönstret,.. Jag luuutar mig så nära fönstret det går och kisar med ögonen, "Nämen tiitta, där har vi ju vattnet, typ. lite. Bakom trädtoppen där, vid slutet på huset! Jag kan ju t o m tyda en båt. tror jag.. eller?... Jo men visst är det så... TJOHO VI HAR SJÖGLIMT! Hah!

Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Haha, precis samma sak sa tydligen mamma om huset när de flyttade in, om hon satt vid fönstret på övre våningen och såg ut i rätt vinkel och det inte var några löv så såg hon faktiskt ner till vattnet!

2009-05-06 @ 23:34:45
Postat av: adaato

Hahaha det är så sjukt ;D

2009-05-07 @ 21:26:58
Postat av: Madde

vad kul för er vännen! hoppas ni får det jättebra i nya lyan! kram

2009-05-07 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0