saxi sax

Ja nu har man haft blogg torka ett tag.. har det lite nu med känner jag.. men äh vafasen, man får väl tagga till lite ibland. Skööönt med lång ledigt nu.... Kommer få besök av mr gotlands syskon i helgen. Kiiul! :D

Och på fredag är det dags för fröken Sax igen :) Ska bli skönt att ordna till rufset som ska föreställa hår. Jag är faktiskt sugen på en riktig makeover :) Vågar jag bojkotta den bakåtstrukna hästsvansen ett tag? Och införskaffa mig lite hår som vilar mot pannan? Vettefasen... Men en sak är säker. Nu ska jag bli sommar blond igen :)

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hejdär :) Haft en bra dag ?

2009-09-20 @ 19:35:40
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0