INREDNINGS INFLUENSA

Ja nu har man fått inredningsinfluensa. idéerna bara hoppar runt i skallen på mig. Den färgen där, en sån hylla där. fontän där etc etc.. Jag vill få det gjort nu nu nu. :) Det kommer att bli så fint när det är klart! Målningen i vardagsrummet ska vi se till att fixa i veckan, så att det är fint till eurovision kvällen på lördag : ) Då kommer dom första besökarna till oss :D whiee!

Idag så ska jag träffa upp yohannie, ska kolla upp något fräsig peruk inför "perukbrännbollen" den 21. Ska bli grymt kul.. Utklädnad är alltid en hit!

tog en paus från cafét för att kolla lite spanien resor, men priserna var inte så skyssta.. URK! Vill ju njuta i lägenheten... Men, å andra sidan så trivs jag rätt så bra hemma nu med allt det nya :)

LOVE MISS M

Kommentarer
Postat av: frida

har startat om min blogg så kolla in,

kommentera & njut puss ♥

2009-05-13 @ 03:59:49
URL: http://fridamalmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0