Cry Baby

oj oj, ekerö helg ekerö helg.... Kul var det : ) Var och hälsade på min gamla ridskola, 6 år var jag när jag började där, och jag har förskräckt konstaterat att det är 15 år sen ! ! ! ! Det är ju helt sjukt. Men några av hästarna fanns T.o.m. kvar. Fru skalman tog lite bilder när jag med hennes urläckra lila gummistövlar stod och mockat hästskit som gamla goda tider. Gud vad jag saknar det. Min häst Viktor... MYS.

Sen igår så pratade jag på skype med min kärlek. Kan inte hjälpa att man blev så fånig att tårarna började spruta. Var ju endå en vecka sen jag såg honom, hehe. och näsbränd var han..

När jag väl var hemma så tog jag ett långt bad, och läste i min bok Traci lords, nattens barn.. Har inte mycket kvar nu. Det kapitlet handlade om, när jag plaskade i skumbadet, var om inspelningen av filmen Cry baby. Hennes första riktiga roll. Man fick ju lite skvaller om Johnny depp också ;) Men ivarjefall, jag insåg ju att jag inte hade sett filmen, men kanske borde det, så när klockan var halv tio och jag igentligen borde ha gått och lagt mig, slog jag på filmen och njöt. Riktigt härlig!!

Nu måste jag lalla vidare på cafét.. Puss M

Ps... kommer ni och hälsar på mig på fair erotica? :) Ds..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0