Sakna honom

Jag och Sanna var på bio igår, såg filmen Dumpa honom. Helt underbar var den. man log och skrattade och kände medlidande och ja. den var så bra. Det var typ fyra killar i salongen, men jag tror att dom tyckte om filmen lika mkt, lite synd med namnet för jag tror att det skrämmer bort grabbsen..

Just nu sitter jag i rotebro, ensam i soffan..Femte dagen utan mr Gotland och det är fan så jobbigt! Ni som har en statdig partner/sambo förstår! och ni som inte har det kan ju relatera till något annat, att vara utan sin hund, mamma, dotter/son, bästa kompis.... Klart så finns det dom som är så självständiga att dom bara tycker det är skönt.. Men jag är INTE en av dom. Varför är det så? Varför ska man behöva gå runt och känna en sådan saknad hela tiden.

Och när ska min depression lägga av. Jag vill vara Glad, Må bra, vara Lycklig Jag vill slippa ångest och tårar. jag vill sluta tänka onda tankar om mig själv. Jag vill vara den malin jag alltid har varit... Glad sprallig och livsnjutare... och kär... Kär är jag faktiskt.. tur är väl det.<3

Jag börjar att inse, att dom kilon jag har gått ner inte är pga att jag medvetet varit så duktig på att äta nyttigt, utan. Jag har ingen aptit.. Är inte sugen, vill inte ha, orkar inte. När jag kom på imorse att jag ätit en ynka smörgås på Mocco igår, Thats It, så rusade jag till affären och köpte två piroger som jag nu tryckt i mig. Inte konstigt om man mår dåligt och är trött om man inte äter! Skärp till dig nu fröken M. Du måste ta hand om dig!! Låt mig tillägga att jag alltid haft god apptit. Alltid!!!

Nu ska jag avnjuta en kopp svart kaffe.. Sen bär nog färden av mot Ekerö. Vi hörs sen LOVE, Miss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0