Syskonkärlek

Denna dagens början har varit väldigt seg, ensam och riktigt riktigt tråkig. p.g.a Renoveringen av fasaden utanför vårat café, och det stökiga blästringsarbetet så var vi tvugna att ha stängt Tors. Fre.

Igår löste det sig dock ganska bra då jag åkte till värmdö för att umgås med min yngsta lillasyster Lisa, medans hennes mamma skulle till läkaren. Det var faktiskt den första riktiga kvalitetstiden med henne. När Hanna, äldsta syrran var ett halvår(som Lisa) var jag barnvakt 2 kvällar i veckan.då fick man vara med och upptäcka första tänderna och första orden och verkligen skapa en syskonrelation. Jag vill inte gå miste om det med Lisa. <3

Idag har jag som sagt inte mkt för mig... Fick tag på nettan som jag inte pratat eller träffat på tusen år, så vi bestämde oss för en fika i Solna C. Så jag ska väl åka om någon timme..

Sen ikväll blir det bio. Antagligen Män som hatar kvinnor.. Men jag fasar för 2.5 timmar i en biostol, jag som måste springa och kissa varje kvart typ, speciellt vid tillfällen när jag verkligen inte kan/får göra det .. haha någon psykisk rubbning av något slag ;) Haha men det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0