pendelobergbana

Ja, här sitter jag nu, 02.45, precis anlänt hem från jobbet. Lite smått ölberusad idag också. Det har varit en kanon kul kväll! Tiden bara rann iväg, även fast man var så sliten. Men till en början trodde jag att jag inte ens skulle kunna ta mig till mässan...

Jag sitter på pendeltåget, och känner mig konstigt trött. Tänker inte mer på det och när jag närmar mig stationen så börjar jag gå mot andra änden av vagnen. Efter bara några steg känner jag hur allt snurrar till och svartnar framför ögonen. Jag tror mig ta tag i en av dom gula handtagen vid sidan av säterna, men när jag hör människor säga "oj oj" vaknar jag till och märker att jag vilar handen på en främmande tjejs huvud. Shit tänker jag och vill inte dröja kvar i den pinsamma sitationen. Så jag fortsätter gå, och tro mig det kändes som att försöka gå på en berg o dal bana.. allt bara gungade.. Jag vinglade mellan person till person som en annan total berusad fjortis. Tillslut stannade tåget och jag sprang av. Vad hände?!?! Smått förvirrad ringde jag min kärlek, på andra sidan jordklotet. Efter några stöttande ord mådde jag bättre och begav mig mot snoppförsäljningen.

Nu är klockan tre och det börjar bli dags för sängen. Godnatt skruttisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0