Män som hatar kvinnor



Igår så jag filmen män som hatar kvinnor.... SKIT bra!!! Verkligen!! Och problemet med att sitta i en biostol så länge var inget problem, för filmen var så sjukt bra att man helt glömde bort allt som hade med toalett att göra : )

Men filmen var riktigt grov, så känsliga tittare borde varnas ordentligt. En kvinna brevid mig och mr Gotland blev så upprörd under en av scenerna så hon bara rusade ut, hennes man kom tätt där efter..

Jag hör ju till en av dom som INTE läs boken, men det gjorde inget. Mr gotland som har läst den tyckte också att den var bra!

Nu ska jag mumsa i mig härlig frukost med min kärlek. Scrambled eggs and bacon, vita bönor, smörgås, etc etc. MUMS Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0