fröken hamsterkind


Nu har svullnaden bärjat släppa lite, men som ni ser är jag långt ifrån bra.. Såret vid läppen påminner mig om när jag blev biten av vår förra hund, juldagarna 2000. Men då hade jag bitmärken från ögat och neråt, svullen kind samt rejäl fläskläpp, som var delad i två delar. Klarade jag av det så ska jag väl klara av detta.

Jag har hållit mig inne nu dom här 2 och en halv dagarna, förutom promenaderna med Joker. Men imorgon kanske jag åtminstonde ska ta mig till affären. Problemet är att jag blir så himla dåsig och lite snurrig av dom smärtstillande tabletterna, så vi får se hur det går. Nu ska jag vänta glatt på att min älskling ska komma hem med lite sapagettiringar i tomatsås som jag kan få smaska i mig, dock ljummen! Godnatt på er Love miss M




Kommentarer
Postat av: lejjne

ååh stackars dig gumman ;/

2009-03-06 @ 12:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0