helgens vårpåsk





Jag och Joker, och våran nya utsikt vid nacka strand. Man ska ju inte klaga.



Fredagens frukost, som avnjöts på balkongen, Finns det något bättre?



Nyinköpta böcker, som ska läsas i vårsolen! SMUTS "En spänningsroman och ett starkt familjedrama som landar mitt i debatten om sexköp och trafficking. Det är en skarp skildring av en värld där mäns rätt till kvinnors kroppar står över allt annat och där domstolarna väljer att titta åt ett annat håll."  Den ska jag börja läsa ikväll. Den andra är Pamela Andersons bok. Lite mer glitter och glamour och blondiner och b-kändis skvaller.Plus jag gillar verkligen böcker baserade på verkligheten.



Och slutligen, dagens middag, knäckemacka med makrill i tomatsås, sallad, paprika toppat med lite timjan, vid sidan av en tallrik med ananas. Hehe hälsomåltid? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0