Bordell?

Jag håller ju som sagt på att läsa boken Smuts. En riktig brutal bok om sexhandeln och man lämnar inte mycket osagt. Och just när jag håller på att läsa om detta sprider sig rykterna på vårat cafés gata att det finns en såkallad bordell just där. På dörren påstår dom sig vara medi-konsult, men alla persiennerna är nerdragna. Visst min såkallade "källa" är inte mycket att förlita sig på då hon är riktigt duktig på att prata, och berätta historier, ur egen synvinkel. Men OM det skulle vara sant så skulle hon vara den första som fick reda på det.

Vem vet, nu när jag läser boken verkar ingenting vara omöjligt. Plus som jag läste på aftonbladets hemsida, att en av skådespelarflickorna från filmen slumdog millionare är till salu till högstbjudande, av sin egen pappa. VEM gör så. Det är ju helt sjukt.




Och en uppdatering om snustillverkningen. Hela lägenheten luktar snus, och det ska ugnsbakas fram till klockan 2 inatt. Urk!

Nu ska jag avnjuta en ananas framför TVn. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0