Är det sant? Är JAG lik någon?

Jaa, som ni alla vet så får ju jag ständigt höra att jag liknar någon, att folk tror dom känner igen mig eller tror att jag har någon äldre syster dom har träffat.

Häromdagen fick jag höra samma sak, från fiskhandlaren som håller till i lokalen brevid vårat café. Han kommer in på fiket och klappar ihop händerna och skriker ut "  Nämen, nuuuu vet jag vem du är så himla lik" Inte är väl JAG lik någon, det har jag aldrig hört förut säger jag lite smått tröttsamt och spydigt tillbaka,...  Men får lov att bjuda på ett litet leende när han ser frågande på mig.. " Jaa, jag funderade en hel del igår, men nu kom jag på det. KENDRA i the girls of the playboymansion. Helt klart! Visst, minus det fula skrattet, och den gigantiska bysten, men annars så.." Hrmf. Säger jag och börjar göra iordning hans latte.

Ni får väl avgöra. Visst vissa likheter finns. Men jaa. Vad ska man säga.



Kommentarer
Postat av: någon

fast jag vet någon som du liknar mer.. Heidi i The Hills på MTV. Det är en kopia av dig! :D

2009-04-18 @ 14:14:32
Postat av: Nathalie

haha, ni e ju galet lika! ska du ju ta som en komplimang, hon ser bra ut!

2009-04-20 @ 17:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0