Påskledigt!

Dagen då jag återupplevde dagarna som hästbrud med Fru skalman, vilket jag fortfarande är! Innerst inne. Bilden längst ner står jag och gosar med hästen Prinsen som jag red runt på när jag var sex år. Tänka sig. 



Gud det är så skönt att vara påskledig! I fredags var jag och mr Gotland på Ekerö, och hade en hederlig partykväll med gamla partygänget. Kuuul! Jag kan inte hjälpta att sitta och tänka hur stora vi alla har blivit. Är ju endå 5 år sen vi började umgås Och nu har ju alla grabbarna skäggväxt ;) haha.  Sen sov vi kvar på ön, hos mamma och dagen efter tog vi bilen runt och jag visade my love runt lite, dom olika badplatserna och där jag bodde när jag var liten. Hur kommer det sig att jag då fick en stor klump i magen ? Jaja, sen var det påskfirande hos mammsen.
Idag så åkte vi till Nacka strand med hunden och lärde känna området lite.. Det är ju verkligen fint där vid vattnet och så.. jag hoppas verkligen att jag kommer trivas :)

Nu ska jag dega lite i soffan, sen får man se vad som händer PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0