nu är det vår, aaooutcho

våren skiner fram utanför café fönstret. Så underbart med sol! Ett tecken på att våren är här är att jag nyser ungefär sjutusensjuttioelva gånger. Pollen pollen pollen. Man har ju inte hunnit införskaffat sig någon medecin än, kanske dags för ett besök på apoteket.

och nu är min älskling hemma igen. Skönt! Fina presenter hade han med sig också, som tex två härliga liggdynor, perfekt för mysiga stunder på balkongen. dom invigdes igår tillsamans med en hängmatta, ute i kvällsmörkret tillsammans med lite wiskey. Härligt!

Nu ska jag snart stänga cafét och promenera i solen, innan jag tar tåget hem. Puss fröken M



sånna här mysiga madrasser är vi nu stolta ägare till. Jag och mr Gotland, spanien 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0