Mansgris

Killar...  Det rör sig ju en hel del byggjobbare utanför cafét eftersom dom renoverar fasaden, och det är framför allt en kille som har en tendens att stå och glo in genom fönstret dagar i ända. Samma sak om jag står utanför och rökar så ser jag honom stå och stirra i ögonvrån. Ingen hälsning eller någonting. Bara gloendet. Men idag för första gången kom han in och ville låna toa. Visst, varför inte. Lite onda aningar hade jag ju men, äsch.

Han gör sitt ärende på toaletten, kommer ut och börjar mingla lite, frågar vad jag heter etc. Sen när han ska gå säger han " Nice to meet you," och grabbar tag i sitt paket mellan benen, Och då menar jag rejält med heela handen. Va fan? Det kan inte ha varit ett oskyldigt penis-kli. Speciellt inte eftersom han sneglade neråt sammtidigt. URK. Ungefär som han ville säga " Bara så du vet så har jag en snopp mellan benen" Nähäääää, är det sant, det är inte så att typ halva befolkningen har det nej,... Men grattis vad kul för dig, hoppas ni får ett långt och lyckligt liv tillsamans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0