Adressändring. Äntligen

Ja, man känner sig inte helt pigg att jobba såhär efter påskledigheten. Tror jag har samlat på mig hundratals gäspningar under dagen. Men jag har känt mig väldigt fixig idag. Har till att börja med ordnat med adressändringen. Jag har ju  stått kvar på min gamla adress i sundbyberg, Trots att det var SJU månader sen jag flyttade in till Mr Gotland. Tiden går så sjukt fort..!! Fy skam för mig att jag inte ordnat med adressändringen tidigare..!!! Jag kan vara så grymt slarvig och tankspridd ibland. Men försöker verkligen bättra mig Men nu har jag ivarjefall ändrat till vår nya adress i Nacka strand.  Snart så flyttar vi- Ihop på riktigt. Jag känner mig lite fånigt pirrig i magen, trots att vi redan bott tilsammans i över ett halvår.

Och så har vi ordnat stuga till min familj på gotland i Sommar. Granne med Mr Gotlands famljs hus. hehe, Då får vi se hur stadsborna och .. gotlänningarna härjar tillsamans ;) Plus nu har det börjat pratas om stugbygge på ön också.. Vem vet ;)

Nu väntar ett härligt skumbad att få värma mig (och ett stycke gotlänning brevid),  Vi hörs Love Miss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0