Strip City

Tick tack. Tiden går och här sitter jag. Detta är nog den mest stillsamma helgen jag har varit med om på länge. Sysselsättningen har varit att måla på facebook, sant lördags nöje det. Jag lagade ivarjefall god middag, wokade grönsaker med tandoorikryddad kyckling, kokosmjölk och mangochutney. Smaskens.

Nu ska jag väl ta och sysselsätta mig med ett glas cola och en cigg. *hurra*

Ska kanske lägga mig i soffan, och fortsätta på min bok Strip City,( jag som aldrig läser) . Denna handlar om en strippas resa, Lily bureno tror jag att hon hette.
Jag har bara kommit 1 kapitel och då diskuterade dom solarium. Hon är i princip beroende av kabinvärmen, men hennes hudläkare säger NO NO. (boken är föresten på engelska, så det tar lite extra tid att bläddra igenom sidorna) Sen var det även 3-4 sidor med prat om vilken artistnamn hon skulle välja. Slutligen blev det Barbie någonting, stooor besvikelse då det nog är det värsta smeknamnet någonsin. Bra mycket bättre att heta något med Cherry eller nåt. Typ Cherry Spice. Med lite hetta i. Hur som helst. Än sålänge är det inte så bra, men det återstår 200 sidor eller så, så det är bara att hugga tag.

Nu ska jag återgå till tristessen.. Ciao, Lilla Miss Cherry Spice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0