Gubbsjuka

Vaknar på morgonen av en duns av brevnedkastet. Kravlar mig upp, och där ligger ett kuvert från kronofogden. Inte nog med att man inte får någon lön trots att man har jobbat som en galning, nu ska dom jävlas med mig också. Jag blir GALEN.

Nu har jag tröstätit medelhavskötbullar med tomatsås och oliver på en uteservering vid kanalen i stan. Sen vandrat till pappas jobb och betalat räkningar.. Kul.

Gårdagens gubbsjuka.
Jag och Mia står vid bankomaten, för att hämta ut pengar och köpa lite färskpressad apelsinjouce och baguette. ( Man måste ju få äta god frukost sista tiden i vår sexy shop) Då kommer en äldre man och knackar oss på axeln (och med äldre menar jag 80+) Han harklar ur sig "alltså, ursäkta att jag stör damerna. Men jag måste bara påpeka en sak." Han backar ett steg och pekar sedan på mina ben " Det där är tamifan Stockholms snyggaste ben" Sedan vände han sig om och gick tillbaka till fiket där hans 80+ Fru satt och drack te. Haha, Ibland blir man riktigt förvånad. vad är det man säger.. KILLAR :)

Nu ska jag skriva lite CV. Jag menar. Det är inte långt kvar nu tills ooupsi stänger igen, och hur skönt det nu skulle vara att få vara fri hela sommaren, så måste hyran betalas.

Kramar från lilla miss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0