grill grill

På grund av brist på fungerande dator, så blir bloggandet inte så mycket att hurra för. just nu sitter jag hos den riktiga svensson brorsan, i deras radhus. Det är grill time.

ioförsig så grillade jag och gotland o co igår, i rådis parken. Man var ju ganska sliten efter kryssningen vi var på tors-fredag, men kan fortfarande inte tacka nej till mer öl klunkande och "pickninckande".

Och nu måste jag poängtera, lämna aldrig aldrig aldrig eran dricka när ni är ute. En av oss tjejer på båten fick en drog i glaset och blev förlamad resten av natten. tur att vi alla höll ihop!

nu ska ja mingla med mina 4 bröder och hundarna och barnen etc etc., Skriver nästa gång jag kan snylta på någons dator

Miss M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0