ex relationer

Relationer till ex relationer är ganska intressant. Fram tills idag har jag haft en ganska bra relation med mina föredetta. Man har kunnat snackat lite, sagt hej, men inte så mycket mer, lixom lämnat allt bakom sig men endå hållit kontakten. Men nu har hela skiten fått en helvändning.

M som ja var tillsamans med i dryga 3 år, har nu delat ut ett stort förbud till mig, att jag inte får höra av mig. knappt finnas till. detta pga att hans nya lady inte vill det. Svartsjuka i all ära, jag vet hur det är , själv suttit i smeten. MEN! Tycker detta på något sätt är väldigt orättvist och fel endå. Vi har inget ouppklarat han och jag. Det är ett avslutat kapitel! och jag vill verkligen respektera dig som hans nya, men respektera mig då med!

Sen har vi mr J. Vad ska man säga. Lägst av dom låga. Han är nog en sådan som har visat mig vad jag INTE söker. Fram tills idag har vi haft en väldigt kort och väldigt ytlig relation. Men nu har all respekt jag haft för honom försvunnit. Ytligheternas ytlighet. Bye Bye.

Lilla miss M öppna ögonen. Slutet av regnbågen är ju framför fötterna på dig. Det enda du behöver göra är att böja dig ner och plocka upp skatten.

Kommentarer
Postat av: Mika

Det där om ditt ex, förstår dig verkligen.
Går igenom precis samma sak.
Varför ska man inte kunna vara vänner bara för att man gjort slut? Speciellt om man vart med varandra så länge. Finns ju ingen som känner än bättre nästan.. Hmm, jobbigt!
Men den där Mr.J Vem är han och vad har han gjort för att förlora din respekt? *nyfiken* :)
Hoppas allt löser sig, Kram Mika

2008-05-26 @ 10:42:49
Postat av: Matilda

Men Malin, du vet vall att alla ex gor sig bast ute pa en o langt, langt bort? :D

2008-06-01 @ 11:56:24
URL: http://dansparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0