Jobb.. studier.. hm

Gjorde ett test på arbetsförmedlingen. Måste säga att resultatet stämmer mycket bra på mig. Sen hur det nu hjälper mig i frågan vad jag ska utbilda mig till och jobba mig i framtiden vet jag inte.

Det här var resultatet

Aktivitet och sällskaplighet

Du trivs bäst när det händer mycket omkring dig. Du söker dig gärna till nya arbetsuppgifter, är öppen för nya idéer och blir lätt entusiastisk. Bäst trivs du med många människor omkring dig och du har lätt för att prata och få kontakt med nya människor. Du är utåtriktad och sällskaplig och inte rädd för att själv stå i centrum för uppmärksamheten. Du fungerar bra i situationer som kräver nya idéer och lösningar men blir uttråkad av rutinuppgifter och långsiktigt uppbyggnadsarbete.

Något jag vet att jag skulle trivas med är att jobba med olika event och arrangemang. men vad man utbildar sig till då, det vet jag inte riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0