hueh!

Fy, imorse var jag på karolinska och tog bort den jäkla P-staven. Jag som i allmänhet ogillar sprutor tyckte det var groteskt jobbigt! Igentligen är man väl lite fånig men fy bubblan. Jag ska aldrig sätta in en sådan igen!

Nu ska ja skriva ner den sång jag sjöng mitt på söder " VAD ÄR DET FÖR EN DAG, VAD ÄR DET FÖR EN DAG. JA DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR FRU SKALMANS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA" Ja, folk tittate konstigt men vad gör man inte när lilla Fru Skalman fyller 20.

Fick fin besök på jobbet igår också. mitt inne i en dildoförsäljning sticker A-S och.. Ingen mindre än miss Barcelona girl in huvudet i butiken. Vilken överaskning! Miss Barcelona girl Har bott i barcelona nu läänge. Så det var en glad överaskning att hon har flyttat hem :) Så vi sprang i regnet (minns du när vi, dansade i regnet och kände doften av asfalten?)  och satte oss sedan på ett fik och försökte ta igen förlorad tid medans vi åt god paj.

Nej nu ropar jobbet på mig. Ha de så bra! ADIOS

Kommentarer
Postat av: Ms BCN

Klart jag minns! <3

2008-07-23 @ 02:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0