This is me

Hittade den här listan på min gamla blogg. lamalinda.blogg.se stämmer fortfarande väldigt bra!


Saker ni kanse inte visste om mig


~ Jag tackar nästan överdrivet mycket när en bil släpper förbi mig vid övergångsställe
~ Jag badar badkar i princip varje dag
~ Jag nyser nästan alltid 7 gr i sträck
~  Jag använder mest utrycken haha, hihi och hehe på msn
~ Jag dras ofta till folk som är väldigt olika mig själv.
~ Jag hade piercing i läppen i ca 2 månader.
~ Jag är alltid rastlös och vill att saker ska ske effektivt och snabbt.
~ Jag har haft samma mobilnummer sen min första mobil (som var en rosa eriksson)
~ Jag var äldst och vildast och gjorde mest bus på dagis. (bla fyllde bilar med kottar)
~ Jag har gått på ca 15 konserter
~  Jag avgudar Milkshake och semla
~ drinken jag köper mest är Pink panther
~ det enda jag äter på mc donalds är mc feast ( levde förut på mc salad shaker innan den försvann)
~ Jag kan må illa hela dagen om jag suttit brevid någon med pälsjacka på tuben.
~ Jag har en väldigt varierad musiksmak
~ min dansstil är nån kombination mellan bellydancing och hoppstuds
~ Jag kallas då och då för Avril eller Göran
~ Jag var tvungen att hoppa av hästen när jag blev för energisk efter en energidrink
~ Mitt motto är och förblir "ska det va så ska det va och då ska det va ordentligt"
~ jag har haft limegröna väggar i mitt rum
~ Jag säger tryckmoj, INTE fjärrkontroll.
~ Jag har räddat en blomfluga från att ha drunknat
~ Jag drömmer dom sjukaste drömmarna, varje natt

~ Jag är och förblir den jag är !

Kommentarer
Postat av: JB

Nääää, är det sant?????

2008-08-19 @ 21:58:05
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: Therese

DAGS ATT REAGERA!



Det här är otroligt viktigt, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag använder Din blogg som ett "klotter plank" men det enda jag ber om, är att du läser igenom inlägget på min blogg, för alla hemlösa som finns där ute i kylan just nu! Jag behöver all hjälp jag kan få!



Mvh

Therese

2008-08-19 @ 22:16:27
URL: http://royalblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0