internationella orgasmdagen

Nu sitter jag här på jobbet på den Internationella orgasmdagen! Kunderna strömmar in i butiken då vi har halva priset på alla leksaker, dagen i ära. Så, nu tycker jag att ni också ska ta er till Martin shop butiken och shoppa loss!

Och SHIT vad glad jag är att mr Gotland äntligen kommit hem. Jag får lixom inte nog av honom. Ganska konstigt att en annan människa kan få en att må så bra.. Han gav mig dock en liten förskylning, men det gör inget, för då kan man ligga och kura under filten tillsamans : )

Vi var och åt middag hos mamma igår också. Mammas underbart goda indonesiska gryta. Mmm. Passade på att beställa lite kläder också, en jätte söt klänning och så en jacka. då blir man lite höstfin :) Nu ska jag jobba.. GLAD ORGASMDAG


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Snygg jävla kappa!

2008-08-10 @ 02:42:53
Postat av: Miss M

yeäh!

2008-08-15 @ 16:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0