allt i allo

Ett tecken på ex förhållanden som inte är hälsosamma. När man fortfarande bråkar ca 6 månader efter man gjort slut. Då kan man ju verkligen säga att man skär sig med varandra! Faktiskt så man vill skratta.

Vi hade bye bye mys med A-S i lördags som ska åka iväg och plugga under en längre period. God lax middag hos miss barcelona med utgång som följd. Hoppas att du får det underbart i Småland (var det dit du skulle? ) så ses vi när du är hemma igen. <3

Såg nya batman filmen igår.  RIKTIGT bra måste jag säga! Mr Gotland höll med! Fast, jag tycker inte skådespelaren som spelar batman passar in i rollen.. det ska vara en mer maskulin och mystisk kille tycker jag! Plus hur kommer det sig att rösten blir basröst såfort han får på sig dräkten? lite fult tycker jag också.. Men annars var det som sagt grym!

Nu är det dags att jobba, Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0