Nytta med nöje

Nu har jag varit och lunchat med pappa, åt god indisk buffé, med tikka masala i mängder. Sedan stannade vi till på choklad fiket brevid och drack en latte och åt en svindyr, svinliten chokladbit med smak av apelsin. Visst den var så god att den bara smälte i munnen, men sådan lyx kan man inte unna sig allt för många gånger.

Tog en promenad med Joker längst med kanalen igårkväll. Han fick ta sig några dopp med jag höll mig på land. Riktigt fint är det att se solnedgången spegla sig mot vattnet, höra dom gamla träbåtarna knarra med vågorna, se dom 2 kärleksfulla änderna simma runt. Helt underbart!

Ska passa på att ge smygreklam. Ooups Skärholmen har TOKutförsäljning i veckan. runt halva priset på hela sortimentet. Så om ni är minsta sugna på extra krydda så MÅSTE ni komma in och handla! From onsdag. Jag kommer stå där i all min prakt. så, jag hoppas att vi ses gott folk

Love miss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0