Empty

Efter en morgons chockbesked och en dag med klump i magen, fanns det inget annat att göra när jag kom hem, en att sätta på cranberries på högsta volym, sjunga (vråla) och dansa samtidigt som man avnjuter en flaska bacardi razz. Det var den bästa medicinen för mig. Trots att jag var ensam i min lilla etta, så hade jag min egen lilla fest. Sen att inte behöva sova ensam var också guld värt. Tänk om alla kunde sova brevid en liten Gotland : )

Tårarna var nära att blöta kinderna när vi  på sätt och vis tog farväl. Nu kan jag inte göra annat än citera texten från cranberries låt empty.


"Something has left my life
And I don´t know where it went to
Somebody caused me strife
And its not what I was seeking.

Didnt you see me, didnt you hear me
Didnt you see me standing there

Why did you turn out the lights
Did you know that I was sleeping

Say a prayer for me
Help to feel the strength I did
My identity has been taken
Is my heart breaking on me

All my plans fell though my hands
They fell
Though my hands on me
In my obvious it suddenly seems
Empty "


Det är inte jobbet i sig. Utan så mkt mer. Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0